مربي استقلال:به دنبال جذب چند بازيكن برزيلي هستيم
مربي استقلال:به دنبال جذب چند بازيكن برزيلي هستيم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مربي تيم فوتبال استقلال گفت:خريدهاي ما هنوز تمام نشده است و قرار است چند بازيكن برزيلي را نيز جذب كنيم.

بهتاش فريبا تصريح كرد:قرار است پس از پايان اردوي كردان پرويز مظلومي به برزيل برود تا چند بازيكن در پست هافبك و خط حمله جذب كند.
وي ادامه داد: متاسفانه سال گذشته زمان كافي براي جمع كردن تيم در اختيار نداشتيم و بازيكنان خارجي را با تماشاي فيلم جذب كرديم، ولي امسال وقت زيادي داريم و با حوصله بازيكنان مورد نظرمان را انتخاب مي كنيم.
مربي استقلال با قطعي دانستن حضور تيموريان در استقلال تاكيد كرد: تيموريان با ما قرارداد داخلي امضا كرده و فصل آينده قطعا در استقلال بازي مي كند.

فريبا در خصوص عملكرد خوب باشگاه در فصل نقل و انتقالات و جذب چند ملي پوش يادآور شد: به هر حال اين از توانايي هاي علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه بود كه توانست با وجود كمبود منابع مالي چنين كاري را انجام دهد.خوشبختانه سرپرست وزارت ورزش هم كارش را شروع كرده است و اميدوارم به تيم هاي پرسپوليس و استقلال توجه ويژه اي براي حل كردن مشكلات مالي داشته باشد.
وي همچنين درباره خريدهاي بهتر استقلال نسبت به پرسپوليس خاطرنشان كرد: قصد ندارم خودمان را با پرسپوليس مقايسه كنم. هر دو تيم شرايط خاص خود را دارند و درست نيست نقل و انتقالات آنها با هم مقايسه شود.

مربي استقلال در ادامه با مناسب دانستن شرايط اردوي كردان كرج، گفت: از روز گذشته تمريناتمان را با 15 بازيكن در كردان آغاز كرده ايم.تمرينات هوازي، تركيبي و كار با وزنه در دستور كار قرار دارد و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به آماده كردن بدن بازيكنان مشغوليم.
فريبا در پايان تصريح كرد: آرش برهاني هم از امروز در تمرينات حاضر مي شود.به جز ملي پوشان و ميلاد ميداوودي ساير بازيكنان در كردان حاضرند و با تيم تمرين مي كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: